תשלום על איתור חייב

עמוד הבית פורומים פורום חוקרים פרטיים תשלום על איתור חייב

מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
  • תגובות
  • #43530
    תשלום על איתור חייב

    לשם איתור בן אדם שחייב לי כסף, עלי לשלם לחוקר פרטי גלובאלי או רק עבור הזמן שהוא משקיע בזה? אם זה עבור הזמן הוא יכול לציין שהוא נמצא במעקב כל היום…

    תודה

    #43531
    איתור חייב

    שלום עמי,

    כל עניין התשלומים ושכר הטרחה של החוקר  הוא נושא עדין, רגיש ובעייתי מבחינת ההתיחסות אליו.
    למעשה – מדובר בשוק חופשי, בו אין תעריפים אחידים וכל משרד יכול לנקוב בכל סכום בעבור כל פעולה שהוא מבצע, ועל הלקוח להחליט אם זה מתאים לו, אם לאו, תוך שהוא רשאי (ואולי חייב, או מומלץ) לעשות סקר שוק ולהשוות בין המחירים, כמו גם בין החוקרים עצמם מבחינת ההתרשמות מהם, מקצועיותם  ומאמינותם.

    עד כאן זו התייחסות כללית לתעריפים.

    ובאשר לתעריף עבור האיתור, רשאי ויכול החוקר (אגב – תמיד משרד חקירות ולא חוקר. לחוקר פרטי אסור לעבוד מול לקוח אלא רק למשרד חקירות) לנקוב בכל מחיר שנראה לו ריאלי עבור האיתור, ואין זה משנה אם זה סכום גלובאלי, או שהוא מחולק לחלקים שונים שניתן לכמת אותם.

    ואגב, חשוב שהציבור ידע – חוק חוקרים פרטיים קובע שאין להתנות שכר הטרחה בתוצאות החקירה, למעט סייג אחד והוא בחקירות איכון (שהן למעשה חקירות לאיתור אנשים, כמו נושא השאילתא הזו) .

    סיכומו של דבר, עליך לשלם לחוקר את שכר הטרחה שהוסכם עליו מראש. איך וכיצד בנה אותו משרד החקירות והציגו בפניך – זו כבר שאלה שאין להיכנס אליה כי כל משרד נוהג לפעול בדרכו שלו.
    כמובן ששאלת האמון המלא שחייב להיות בינך, הלקוח, לבין המשרד היא העומדת בבסיס העניין, כפי שהנך מצפה לאמון מלא בתוצאות החקירה מובכל דיווח של החוקר אליך.

    עניתי על השאלה ? אולי קצת בהרחבה, אבל אני מקווה שכן.

    כל טוב ומועדים לשמחה.

מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
כתיבת תגובה בתור אורח באתר. כניסה לחשבון שלי
פרסום תגובה
הפרטים שלך