לעקוב אחרי החבר של הבת

עמוד הבית פורומים פורום חוקרים פרטיים לעקוב אחרי החבר של הבת

  • This topic has 4 תגובות, 3 משתתפים, and was last updated לפני 11 שנים by פרנסיסקו – קדמון יהלום מודיעין וחקירות.
מוצגות 5 תגובות – 1 עד 5 (מתוך 5 סה״כ)
  • תגובות
  • #44559
    לעקוב אחרי החבר של הבת

    שלום

    בתי התחילה לצאת עם נער שאני ובעלי ממש לא מרוצים לגביו, יש לנו תחושה רעה. ניסינו להפריד ביניהם בדרכים שונות וזה לא צלח. השאלה, נניח ואנחנו נשכור חוקר פרטי שיעקוב אחרי הנער ויגלה שהוא עושה מעשים פליליים, האם אוכל ללכת למשטרה עם זה והשאלה השנייה, האם זה בעייתי לעקוב אחרי נער מתחת לגיל 18 (בן 17)?

    תודה

    אביבה

    #44560
    החבר של הבת

    שלום לך אביבה,
    הבעיה שהצגת אינה ייחודית, והיא משותפת להרבה הורים שאינם מרוצים מבני הזוג של ילדיהם, ומבקשים לקבל פרטים מחוקר פרטי אודותם.
    הפתרון בדרך של חקירה ומעקב אחר בן הזוג הוא אפשרי (ואין שום בעיה חוקית לעקוב אחר קטין מתחת לגיל 18 – כמובן שאם עושים זאת באופן  מקצועי ונכון), אלא שהשאלה הנשאלת לאחר השגת איזה שהוא ממצא לגביו אינה האם ללכת עם זה למשטרה או לא (זו אחת האפשרויות, אם כי איני בטוח בגישה של המשטרה לנושא) – אלא מה זה יעשה לקשר בין בתכם לבן זוגה, האם בדרך זו תצליחו להפריד ביניהם, או שנהפוך הוא – תחשבי היטב, כי את אולי עשוייה לאבד את הבת, שתתעקש על הקשר ותפנה אליכם כעסים רבים.
    על פי הגיל שציינת, אני מבין שגם בתכם הינה פחות מ- 18. מדובר בקשר צעיר ובגיל מאוד בוסרי. אולי כדאי  לתת לזמן לעשות את שלו, בלא כל התערבות, וממילא קשר זה לא יחזיק זמן ?

    בכל מקרה, אם כבר החלטתם לשכור שירותי משרד חקירות, רצוי שיהא זה משרד עם ניסיון בביצוע חקירות מסוג זה, שהן רגישות יותר מאחרות.

    ב ה צ ל ח ה

    #44561
    תגובה

    שלום גיורא

    אני מודה לך על תשובתך ומסכימה איתה חלקית, אך לצערי מדובר במישהו בעייתי ויש לי חשש שהוא לא ישנה את דרכיו ואני ממש לא רוצה שהבת שלי תיגרר לשם. לצערי בגילה אי אפשר לדבר איתה אז אני מוכנה לנקוט אמצעים קיצוניים כדי שהם ייפרדו.

    השאלה שלי, האם על פי חוק מותר לעקוב אחרי קטין ומה קורה אם הוא נמצא עם קטינים אחרים, האם ההורים יכולים להגיש נגדנו תלונה?

    תודה שוב
    אביבית

    #44562
    חקירת קטין

    אביבית שלום,
    אין מניעה לבצע מעקב סמוי אחר קטין (כל עוד הדבר נעשה בהתאם לתקנות ולחקיקה (חוק חוקרים פרטיים, חוק הגנת הפרטיות, לשון הרע וכדומה..) ואין הבדל בין קטין לבגיר).
    ההתייחסות וההגבלה שיש לגבי חקירת קטין מתייחסת לחקירה הדורשת שיח ודברים עם הקטין שאז ישנם מספר הגבלות, אך במקרה שלך המעקב הסמוי לא דורש זאת (לפחות לא בשלב הראשון).
    בהצלחה

    #44563
    חיסיון לקוח

    לגבי תלונה של הורי קטינים אחרים..
    1. אין במעקב הסמוי שום עבירה, המעקב נועד לתת אינפורמציה בלבד בצורה מקצועית, חוקית ונקיה.
    2. החקירה הינה סמויה ולא אמורה להתגלות (לפחות לא ע"י משרד החקירות או החוקרים מטעמיו).
    3. גם אם המעקב 'נשרף', החסיון בין החוקר הפרטי ללקוח מועגן בחוק ומזמין העבודה יכול להיות סמוך ובטוח ששמו לא ידלף החוצה (גם לשוטר בתחנה אסור לו לבקש זאת מהחוקר הפרטי). 

מוצגות 5 תגובות – 1 עד 5 (מתוך 5 סה״כ)
כתיבת תגובה בתור אורח באתר. כניסה לחשבון שלי
פרסום תגובה
הפרטים שלך