הטרדת רעש

  • This topic has 3 תגובות, 2 משתתפים, and was last updated לפני 3 שנים by אביעד.
מוצגות 4 תגובות – 1 עד 4 (מתוך 4 סה״כ)
  • תגובות
  • #45440
    הטרדת רעש

    שלום רב, אני נמצא במצב עם סכסוך שכנים ממושך שבו השכן שגר מעליי מטריד את מנוחתי בשעות הלילה על ידי רעש (הטחות חפצים כבדים וכו' בריצפה שלו שהיא התיקרה שלי). אני פונה פה כיוון שלצערי הבנאדם מצא דרך להפריע רק ממש מעלי. כן ,אני טוען שאני חושב שהרעש "עוקב אחרי". אני עובר חדרים במהלך הלילה אך הרעש ממשיך להיות נורא קרוב אליי באופן חשוד. לבנאדם יש דייר נכה פיזית בכיסא גלגלים חשמלי עם מיטה חשמלית מתכווננת למיטב ידיעתי. אני לא יודע מה הנכות ולא יכול לשאול את הדייר. אני כן יודע שיש לנכה מיכשור בבית. ייתכן שחלק מהמיכשור עוזר לו לראות או לשמוע או שאולי מדןבר באיזה מכשיר שמתריע על תנועה/קול בעת צרה שלה. לא יןדע אני כן שומע ברחבי הבית צליל בתדר נמוך שככל הנראה מגיע מהדירה מעלי מאחד המכשירים.
    שואל פה כיצד אוכל לחקור את מקור הצליל הזה? מה זה יכול להיות? עם מי אני מתייעץ בנוגע לעניין שלי? איך אני יכול לדעת מה זה?
    תודה רבה לכל עוזר 🙏

    #45441
    תשובה לאלמוני

    ראשית, איני אוהב\נוהג  להתכתב עם אלמונים שאינם מוכנים להזדהות, ולו בשם פרטי.
    שנית, הנושא שהצגת אינו מתחום החקירות, לעניות דעתי, אלא מעולם אחר.
    עליך להתייעץ עם מומחה לרעש, אולי להקליט את הרעשים שאתה חווה, ולשקול אפשרות של תלונה במשטרה במידה והרעשים עולים על המותר.

    ב ה צ ל ח ה 

    #45442
    תשובה

    ראשית, אני מתנצל על הסודיות אבל כך נוח לי לפנות פה לעזרה והאמן לי שאני אדם אמיתי בשר ודם.
    הנושא מוכר למשטרה אך היא לא עוזרת ולפי דעתי משחקת אותה ראש קטן. המצב היינו נמשך זמן רב. התלוננתי במשטרה המון פעמים.
    התייעצתי עם מומחה לרעשים מאלה שעושים בדיקת בידוד אקוסטית ומדידות. אבל לצערי אמרו לי שהנמכת תקרה לא תעזור.ולגבי הדבר השני עוד לא ממש התייעצתי עם מישהו.ניסיתי להקליט בסמארטפון את הרעש אבל ללא הצלחה. כנראה שסמארטפון המכשיר הנכון לזה.אני חושב שחוקר אולי מתאים בשביל להבין מה זה.
    מקווה שתוכל לעזור

    #45443
    נ.ב

    העניין שבאמת מטריד זה שהוא משתמש במשהו שככל הנראה נועד לשימוש ריפואי לשם רדיפה/הטרדת דייר שגר מתחתיו. זה לא חוקי ברמת פלילי. עזור לי פה בלהוכיח את זה

מוצגות 4 תגובות – 1 עד 4 (מתוך 4 סה״כ)
כתיבת תגובה בתור אורח באתר. כניסה לחשבון שלי
פרסום תגובה
הפרטים שלך